Welkom bij Certago - Sales Support!

Certago Callcenter

Op zoek naar een callcenter? Dan ben je bij Certago aan het juiste adres!

Wat is een callcenter?

Een callcenter, of contact center, is een bedrijf dat telefonische communicatie doet voor andere bedrijven. Deze telefonische communicatie kan zowel inbound als outbound zijn. Het zal voornamelijk potentiële nieuwe, bestaande of oude klanten bellen (B2C & B2B) om diensten en/of producten voor te stellen, met als einddoel effectief iets te verkopen of om afspraken in te plannen. Maar een callcenter kan ook bellen om enquêtes of tevredenheidsonderzoeken af te nemen.

Iedere callcenter zal uiteraard hun team van de nodige opleidingen voorzien, zodat er steeds professioneel gehandeld kan worden. Dit team kan bestaan uit meerdere personen, maar dit kan ook 1 persoon zijn. Dit hangt af van wat de doelstellingen zijn en uiteraard wat de kostprijs mag zijn.

Verschil inbound telefonie en outbound telefonie

Bij inbound telefonie bellen de mensen zelf naar het bedrijf/callcenter. Deze mensen hebben meestal vragen over een product of dienst of zitten met problemen. Deze bellers moeten dus niet meer geïnformeerd worden over het bedrijf. Het callcenter moet deze bellers dan verder helpen en een oplossing bieden.

Bij outbound telefonie belt het callcenter zelf de klanten of potentiële klanten op. In de meeste gevallen kennen de mensen die opgebeld worden het bedrijf niet en dient er eerst een informatief gesprek plaats te vinden. Dit soort telefonie wordt ook wel telemarketing genoemd en heeft echt het doel producten of diensten te verkopen of om afspraken voor prospectie in te plannen.

Certago Callcenter

Certago Sales Support is een callcenter dat gespecialiseerd is in het ondersteunen van uw sales op alle aspecten. Certago doet aan outbound telefonie met als belangrijkste doel de omzet van andere bedrijven te doen stijgen via telemarketing (B2B & B2C). Met ons ervaren en opgeleide team zijn wij de ideale partner voor ieder bedrijf.

Uniek is ook dat er een mogelijkheid is om alles door ons te laten afhandelen. Dat betekent dat wij (nieuwe) klanten contacteren, een afspraak inplannen en vervolgens deze klanten gaan bezoeken. Onze vertegenwoordigers krijgen hiervoor de juiste training.

Verder doet Certago ook aan dataverrijking, tevredenheidsonderzoeken, wij nemen enquets af, enzovoort.

Contacteer ons

Certago callcenter